סיור שגרתי הלילה של שוטרים ברחוב מימון בנתניה ורכב חשוד אחד התפתחו למרדף ודריסת שוטרים על ידי 2 חשודים תושבי המרכז

המשטרה עצרה הלילה בנתניה שני תושבי המרכז בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע וניסיון דריסת שוטרים במהלך נסיונם להימלט מהשוטרים

 

בלשי ימ"ר מרכז ערכו הלילה פעילות מבצעית ממוקדת בעיר נתניה, במסגרת המאבק חסר הפשרות במחוללי הפשיעה באזור השרון, לשם מניעת פשיעה חמורה ושמירה על שלום הציבור ובטחונו.

בתוך כך, בלשי הימ"ר בקשו לבדוק רכב חשוד שנע בשעת לילה מאוחרת ברחוב מימון בנתניה, במסגרתו עצרו את החשוד הראשון-תושב גוש דן כבן 30 מסתתר בנסיבות חשודות תחת רכב חונה, וחשוד נוסף- תושב העיר כבן 40, בעת שניסה להימלט מהמקום ברכב, תוך ניסיון דריסת השוטרים, באופן שסיכן את חייהם באופן ממשי.

כאמור, בתום מרדף אחר הרכב הנמלט, שכלל ירי לשם עצירת הסכנה בעת ניסיון הדריסה, הצליחו הבלשים לעצור את החשוד שנפגע באורח בינוני והוא עצור במרכז הרפואי. הבוקר, בהתאם לצורכי החקירה, תבקש המשטרה את המשך מעצרם של השניים בבית משפט השלום ראשון לציון.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות